Lumière Blanche, sausas ir svetimas.

Didžiulė ledinė uola ar Sicilijos paplūdimio išsikišęs krantas?

Net nesąmoningai šių metų geidžiamiausiais atradimais tampa dvipusiai kvepalai. Kaip santalmedis ir ambra Agaressence, kaip absentas ir vanilė Douce Amère – labiausiai sudomina ir genialia idėja užvaldo būtent tokios kompozicijos aromatai. Derinti nesuderinama, apjungti paradinę pusę ir antrą planą, veidą svetimiems ir veidą sau, – ar tai ne kažkiek ir mes patys? Kartūs, abejingi ir sausi kaip traškantys popieriaus lapai, bet minkšti, pažeidžiami ir lyriški iš nugaros? Nesileidžiant į patetiškas analizes apie žmogaus prigimtį ir amžinas svarstykles, pristatau dar vieną, šįkart įspūdingiausią ir labiausiai iš visų gerąja prasme pritvojusį atradimą: Olfactive Studio Lumière Blanche.

Išmėgintas visai neseniai ir iškart įtrauktas į kada nors greitai sąrašą, kol kas tenkinantis vienu 1,2 ml splash sample ir dar vienu tiesiai iš Olfactive Studio discovery box, gautos už gražias akis, – Lumière Blanche supurtė kaip širdies smūgis, parfumerinė ekstazė, absoliutus absoliutas ir pasiryžimas už vienintelį flakoną parduoti sielą velniui.

Image

Sukurto Sidonie Lancesseur 2012 metais, Lumière Blanche su toje pačioje linijoje išleistais Flash Back, Still Life, Autoportrait ir Chambre Noire atsiradimo istorija išskirtinė. Penki Olfactive Studio aromatai buvo sukurti iš nuotraukos, taip aukštyn kojom apverčiant tradicinę kvepalų kūrimo ir išleidimo į rinką sistemą.

Įprastai pradedama nuo idėjos, įsivaizduojamų būsimų kvepalų komponentų, kurie vėliau, primityviai kalbant, materializuojasi. Tada jiems piešiamas įvaizdis, prezentacinė iliustracija, priimami spalviniai ir grafiniai sprendimai, tiksliausiai transliuojantys kvepalų nuotaiką ir charakterį.

Šį kartą Olfactive Studio padarė atvirkščiai.

Pirmiausia gimė iliustracija ir tada po siūlą buvo traukiamos lauk asociacijos ir natų įsivaizdavimai.

Image

Lumière Blanche nuotrauka krikštamotė – baltas kaip sniegas paplūdimio iškyšulys baltame dangaus ir jūros fone. Pats vidurvasaris, vidurdienis, saulė pačiame zenite, metanti ant visko tokią akinančią šviesą, kad viskas nutvieksta baltai ir nebežinai, kas yra kas, kur baigiasi krantas ir prasideda vanduo, ar grimzti gilyn, ar skrendi į viršų ir ar tuoj nužudysi arabą.

Kitavertus, gal tai visai ne įkaitęs smėlis, o aisbergas ledinėje šviesoje?.. Ir ką čia veikia visi šie fiktyvūs žmonės?..

Karštas akinantis ir šaltas akinantis: saulės šviesa tokia ryški, kad ištrina bet kokias spalvas ir kontūrus, tuo pat metu stebindama gaivumu ir šviežumu, prieskonių ir iriso kuriama vėsa. Kardamonas, cinamonas, iriso pudriškumas suminkštėja migdolų pieno, kašmyro medžio, kedro dėka, bet išlieka subtilus ir orinis santalmedžio, kedro, tonka pupelės, muskuso bazėje.

Image

Jei reikėtų apibūdinti Lumière Blanche vienu žodžiu, tai būtų sausas. Taip nekvepia niekur. Gal tik šimtadaliu dailės galerijoje, su gal kažkiek medinėmis salės grindimis, gal akvarele, juodu rašalu, gal storais blizgančiais fotoalbumo lapais.

Sausai pieniškas, jis nefamiliarus, nešleifinis ir nealiejingas, neklampus ir neklaidinantis. Greičiau kašmyrinis ir apglėbiantis kaip kokonas. Pieniškas ir sausas. Baltas byrantis smėlis. Sausas ir minkštas, kada nebenori mėtytis ir į klausimus atsakyti klausimu.

127719339402939451_ztzjqB9Y_c

Pradinės natos – kardamonas, cinamonas, anyžius

Širdies natos – irisas, kašmyro medis, migdolas

Bazinės natos – muskusas, santalmedis, kedras, tonka pupelė

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s